Gyakori kérdések

    Válaszok!

  • Hogyan kereshet a webáruházban alkatrészeket?

    Alkatrészek:

    Ha olyan alkatrészt keres, amely kiválasztása a keresett autó típusától függ (például fékbetétet, olajszűrőt vagy tömítést), akkor az Autóalkatrész menüpontot válassza a keresés indításához! Motorkerékpárok, és tehergépjárművek alkatrészeit is itt találja.

    Felszerelési cikkek:

    Ha olyan felszerelési cikket keres, amely autótípustól független (például légfrissítőt, polírozó pasztát, KRESZ tartozékokat), akkor a Felszerelési cikkek menüpontra kattintson!

    Olajok / Folyadékok:

    A különböző olajokat, kenőanyagokat, zsírokat, olaj-, és üzemanyag adalékokat típusuk szerint csoportosítva, viszkozitásuk, gyártmányuk, kiszerelésük és egyéb tulajdonságaik szerint szűkíthetően az Olajok / Adalékok menüpontban keresheti ki.

    Méret szerint:

    Vannak olyan termékek, mint például a hóláncok, dísztárcsák, bilincsek, amelyek méret tulajdonságaik alapján is egyszerűen beazonosíthatók. Az ilyen alkatrészeket a Méret szerint menüpontból elindulva keresheti meg.

    Kereső mező:

    Ha a keresett termékről nem tudja egyértelműen eldönteni, hogy melyik menüpontból indulva találhatja meg, használja a menüsor bal szélén lévő Kereső mezőt! Amennyiben már ismeri a megvásárolandó termék cikkszámát, gyári számát, vagy kíváncsi a terméket alkotó részegységekre, szintén nagy segítséget nyújthat Önnek ez a kereső mező.

  • Hogyan kereshet autó-, motor-, és tehergépjármű alkatrészeket?

    Az Autóalkatrész menüponton belül találhatja meg az olyan alkatrészeket, amelyek egyértelmű kiválasztásához szükséges, hogy pontosan milyen járműbe keresi azt. Ezért legelőször meg kell adnia, hogy milyen járműhöz keres alkatrészt. Ha tehergépjárműhöz, vagy motorkerékpárhoz szeretne alkatrészt keresni, kattintson a keresett jármű fajtáját ábrázoló kis ikonra!

    • Autó kiválasztása

      A jármű márkáját, típusát, évjáratát, köbcentiméterét, és üzemanyagfajtáját kiválaszthatja a bal oldalon található legördíthető listákból, vagy a középen megjelenő választási lehetőségekre kattintva. A gyors kiválasztáshoz kezdje el begépelni például az autó márkáját, amivel leszűkíti a középen látható elemeket.

    • A termékkategória kiválasztása

      Ha beállította az autót, kategóriát háromféleképpen választhat:

      1. Vagy az előzőleg említett legördülő listák alatt megjelenő Kategória gombra kattintva böngészhet a megjelenő listából,
      2. vagy a középen megjelenő kategórianevek közül választva, ahol az autó választóhoz hasonlóan szűkítheti a megjelenő listát,
      3. vagy, ha nem tudja pontosan, hogy a keresett termék melyik kategórián belül található, a kereső mezőbe gépelje be a termék nevét, és a megjelenő listából válassza ki a megfelelő találatot!

    • A találat pontosítása

      A kategórianév kiválasztása után előfordulhat, hogy további kérdéseket teszünk fel, amelyek szükségesek az alkatrész pontos beazonosításához. Egyes kérdésekre - például a Motorkódra, Teljesítményre, Meghajtásra, Felépítményre - adott válaszait megjegyzi a program mindaddig, amíg nem választ másik járművet, hogy a következő alkatrész kikeresésekor erről már ne kelljen ismét megkérdezzük Önt.

      1. A kérdések megválaszolása után, ha már egyértelmű, hogy Önnek melyik terméket ajánlhatjuk, azonnal a lehetséges gyártmányok listáját, árát, és készletinformációját mutatjuk Önnek.
      2. Más esetekben, ha a megválaszolt kérdések figyelembevétele után nem egyértelműen beazonosítható a keresett termék, egy csoportválasztót mutatunk Önnek. Ebben összehasonlíthatja az egyes csoportokba tartozó termékek tulajdonságait egymással. Itt az egyértelműen kizárható csoportokat törölheti a képernyőről az X gombbal, hogy egyszerűbb legyen a többi oszlop összehasonlítása, majd a megfelelő csoport oszlopára kattintva megtekintheti az ahhoz tartozó cikkszámok listáját.

    • A lehetséges gyártmányok listája, a találat ellenőrzése

      A cikkszámok listájából nézettől függően válassza ki a kívánt gyártmány sorát, vagy oszlopát, szükség esetén ellenőrizze a termékhez rendelt Méret információkat, illetve a Mihez jó? fülön látható adatokat, hogy megbizonyosodhasson arról, hogy egészen biztosan erre az alkatrészre van szüksége! Az autóalkatrész iparág rendkívül széles palettával szolgálja ki a rengeteg különböző típusú és korú autók csereszükségleteit. Előfordulhat, hogy az autógyártó ugyanazon modellen belül egy adott hónapig az egyik fajta, azután pedig egy másik fajta alkatrészt épített az autóba. Éppen ezért fontos, hogy a Mihez jó? ablakban látható információkat szemügyre vegye, ugyanis gyakran az itt látható megjegyzések között tüntetnek fel a gyártók nagyon fontos információkat (például azt, hogy az adott termék milyen alvázszám tartomány esetén építhető be az adott autóba).

    • Termék kosárba helyezése

      A terméket egy kattintással a kosarába helyezheti. Ez még nem jelent vásárlást, hiszen a kosárból a rendelés véglegesítéséig bármikor törölheti azt.

    • Garázsba mentés

      Ha ehhez az autóhoz a későbbiekben is keresni szeretne majd alkatrészt, érdemes elmentenie az autó adatait a garázsba!

  • Mire jó a garázs?

    Ha már kiválasztott egy autót az autóalkatrész keresőben, és ehhez az autóhoz a későbbiekben is szeretne majd alkatrészt keresni, kattintson a Jármű mentése a garázsba gombra, és töltse ki a jármű adatlapját. Ezeknek az adatoknak egy részét a forgalmi engedélyből másolhatja ki. Egyik adat megadása sem kötelező, csupán a későbbi kereséseket könnyíti meg azzal, ha minél pontosabban tölti ki azokat.
    Viszonteladóink ezen az adatlapon megadhatják azt is, hogy melyik ügyfelüké az autó. Az adatok kitöltése után ne felejtsen el rákattintani a mentés gombra, hogy az adatok rögzüljenek!

    Később a garázs menüpontra kattintva megtekintheti a már elmentett autóit. Azok közül az egyszerű- vagy részletes keresővel gyorsan megtalálhatja, és kiválaszthatja azt az autót, amihez ismét alkatrészt szeretne keresni. A kiválasztott autó adatait a keresés közben is gyorsan megtekintheti, ha az egeret az információs ikon fölé húzza.

    • Honnan tudhatom meg a motorkódomat?

      A motorkód általában a motorszám egy vagy több részletéből áll össze, így Önnek azt a motorkódot kell kiválasztania, amelyik illeszkedik az autó motorszámához.

    • Értesítés a forgalmi engedély lejáratáról

      Ha beírja a forgalmi engedély lejáratának dátumát, és megadja, hogy erről a lejárat előtt hány nappal szeretne értesítést kapni, rendszerünk emailben küld majd emlékeztetőt Önnek.

    • Autó adatainak szerkesztése

      A garázsban rögzített autó adatlapokat bármikor módosíthatja, vagy törölheti a szerkesztés vagy törlés gombbal. Ha a keresés közben olyan kérdésre ad választ, amely eddig nem volt rögzítve az autó adatlapján, vagy egy már rögzített adatot módosít a keresések során, a módosult adatlapot elmentheti az Új adatok mentése a garázsba gombra kattintva a mentés gombbal.

  • Hogyan kereshet felszerelési cikkeket?

    A Felszerelési cikkek menüpontot választva böngészhet az összes olyan termék között, amelyek nem autótípushoz kötöttek. Ezeket a termékeket kategóriákba csoportosítottuk, az egyes kategóriákhoz pedig a benne talált termékeket szimbolizáló képeket rendeltünk.

    • A termékkategória kiválasztása

      1. Vagy a bal oldalon függőlegesen elhelyezkedő listából böngészve,
      2. vagy a középen megjelenő, képekkel illusztrált kategórianevek közül választva,
      3. vagy a kereső mezőbe gépelje be a termék nevének szótöredékét, és a megjelenő listából válassza ki a megfelelő találatot!

    • Termékek szűkítése

      A kategória kiválasztása után a jobb oldalon megjelenő tulajdonságok alapján szűkítheti a listát a Szűrés gombra kattintva. Előfordulhat olyan szűrő összeállítás, amikor egy adott beállítást piros színnel jelölünk. Ez azt jelenti, hogy a többi szűrőfeltétel miatt ilyen tulajdonsággal bíró termék már nem szerepel a találati listában. A szűrőbeállítást bármikor módosíthatja, vagy egy kattintással törölheti.

    • Termék információ

      A termék fotóját kinagyíthatja, vagy részletes információt olvashat róla az adatlapján.

    • Termék kosárba helyezése

      Szükség esetén módosíthatja a rendelendő mennyiséget, majd a kosárba helyezéshez kattintson a kosár ikonra akár az adatlapon, akár a találati listában.

  • Hogyan kereshet olajokat és adalékokat?

    Az Olajok / Adalékok menüpontban találja meg a különböző olajokat, kenőanyagokat, zsírokat, olaj-, és üzemanyag adalékokat típusuk szerint csoportosítva. A csoportok közül itt is háromféleképpen választhat.

    • A termékkategória kiválasztása

      1. Vagy a bal oldalon függőlegesen elhelyezkedő listából böngészve,
      2. vagy a középen megjelenő, képekkel illusztrált kategórianevek közül választva,
      3. vagy a kereső mezőbe gépelje be a termék nevének szótöredékét, és a megjelenő listából válassza ki a megfelelő találatot!

    • Termékek szűkítése

      A kategória kiválasztása után a jobb oldalon megjelenő tulajdonságok alapján szűkítheti a listát a Szűrés gombra kattintva. Előfordulhat olyan szűrő összeállítás, amikor egy adott beállítást piros színnel jelölünk. Ez azt jelenti, hogy a többi szűrőfeltétel miatt ilyen tulajdonsággal bíró termék már nem szerepel a találati listában. A szűrőbeállítást bármikor módosíthatja, vagy egy kattintással törölheti.

    • Termék információ

      A termék fotóját kinagyíthatja, vagy részletes információt olvashat róla az adatlapján.

    • Termék kosárba helyezése

      Szükség esetén módosíthatja a rendelendő mennyiséget, majd a kosárba helyezéshez kattintson a kosár ikonra akár az adatlapon, akár a találati listában.

  • Hogyan és mit kereshet méret szerint?

    A Méret szerint menüpontba belépve olyan termékeket találhat meg, mint például a hóláncok, dísztárcsák, bilincsek, üzemanyag- és levegőcsövek, amelyek méret tulajdonságaik alapján is egyszerűen beazonosíthatók. A csoportok közül itt is háromféleképpen választhat.

    • A termékkategória kiválasztása

      1. Vagy a bal oldalon függőlegesen elhelyezkedő listából böngészve,
      2. vagy a középen megjelenő, képekkel illusztrált kategórianevek közül választva,
      3. vagy a kereső mezőbe gépelje be a termék nevének szótöredékét, és a megjelenő listából válassza ki a megfelelő találatot!

    • Termékek szűkítése

      A kategória kiválasztása után a jobb oldalon megjelenő tulajdonságok alapján szűkítheti a listát a Szűrés gombra kattintva. Előfordulhat olyan szűrő összeállítás, amikor egy adott beállítást piros színnel jelölünk. Ez azt jelenti, hogy a többi szűrőfeltétel miatt ilyen tulajdonsággal bíró termék már nem szerepel a találati listában. A szűrőbeállítást bármikor módosíthatja, vagy egy kattintással törölheti.

    • Termék információ

      A termék fotóját kinagyíthatja, vagy részletes információt olvashat róla az adatlapján.

    • Termék kosárba helyezése

      Szükség esetén módosíthatja a rendelendő mennyiséget, majd a kosárba helyezéshez kattintson a kosár ikonra akár az adatlapon, akár a találati listában.

  • Hogy működik a kereső mező?

    Amikor a keresőmezőbe egy szótöredéket beír, először a cikkszámok között keresünk, majd annak a menüpontnak a kategória neveit listázzuk ki, amelyikben éppen tartózkodik. Ezek után, ha van más menüpontban lévő kategóriák között is megfelelő találat, azokat is megmutatjuk Önnek.

    Ha a megjelenő listából olyan kategóriát választ, amely másik menüpontban érhető el, automatikusan átváltunk arra, és a böngészést ott folytathatja.

  • Hogyan kérhet segítséget, ha kérdése lenne?

    Igyekeztünk a webáruházat úgy kialakítani, hogy a lehető legegyszerűbben kezelhető legyen, és a megjelenített információk a legtöbbet elárulják a termékekről. Mégis előfordulhat, hogy segítségre lesz szüksége a böngészés közben. Ezért videó súgókat készítettünk, amiben az adott menüpont kezelését mutatjuk be Önnek. Ezeket a videókat mindig a képernyő bal oldalán helyeztük el. Ezekre kattintva egy-egy rövid példával illusztrálva bemutatjuk Önnek a menüpont használatát.

    Ha a videó megtekintése után sem kapott választ a kérdéseire, kattintson a Kérdése van? linkre, ahol összegyűjtöttük az általunk legfontosabbnak vélt kérdésekre a válaszokat.

    Ha ezek után is megválaszolatlan maradt kérdése, alkatrészekkel kapcsolatban hívja autóalkatrész információs vonalunkat a 1415-ös hívószámon, rendeléssel kapcsolatos kérdéseivel keresse ügyfél-szolgálatunkat a +36 1 555-0050-es hívószámon, vagy a vevoszolgalat@bardiauto.hu email címen!

  • Milyen böngészővel érdemes belépni a webáruházba?

    Manapság sok számítógép csatlakozik a világhálóra. Ezek más-más operációs rendszereket használnak, ezeken belül pedig más-más böngésző programokkal barangolnak a felhasználók. Az internet világa rendkívül gyorsan fejlődik, így az internetes böngészők által nyújtott szolgáltatások köre is gyorsan bővül. A weboldal fejlesztők, így mi is, ezeket az új eszközöket igyekszünk kihasználni, hogy a látogatók a legmodernebb technológiákkal találkozzanak webáruházunkban.

    Mi elsősorban a Firefox, Chrome, Safari és Opera böngészőket támogatjuk, de nem kizárt, hogy más böngészőkön is tökéletesen fut webáruházunk. A legfontosabb, hogy böngészője mindig a legfrissebb verziójú legyen, hogy az új technológiákat is kihasználó weboldalak úgy jelenhessenek meg az Ön képernyőjén is, ahogyan azt a fejlesztők megtervezték.

    Az okostelefonok és táblagépek térhódítása miatt megpróbáltuk úgy kialakítani oldalunkat, hogy ezeken a mobil eszközökön is megfelelően használható legyen!

  • Hol tekintheti meg és módosíthatja személyes adatait, és jelszavát?

    A regisztrációja során megadott email címét, telefonszámát, jelszavát, kirendeltségét, illetve vevő-kódját a beállítások menüponton belül a Személyes adatok között tekintheti meg, illetve módosíthatja, ha a kis ceruza ikonra kattint. Ezen adatok módosításához aktuális jelszavának megadása is szükséges, nehogy illetéktelen személy módosítsa azokat.

    A Címek szerkesztése menüpontban megadhat egy vagy akár több számlázási és szállítási címet. A rendelésének leadásakor az itt megadott címek közül választhat majd egyet. A címek mellé megjegyzést is fűzhet, ami majd megjelenik rendszerünkben a rendelés leadásakor.

    Ha Ön viszonteladónk, és módosítani szeretné számlázási vagy szállítási címét, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Önt kiszolgáló kirendeltségünkkel!

    Jelszavának megváltoztatásához kattintson a Jelszó megváltoztatása menüpontra, majd adja meg régi jelszavát, és új jelszavát kétszer! Ha mindhárom mezőt helyesen tölti ki, a későbbiekben már csak az új jelszóval léphet be az áruházba.

  • Mit tegyen, ha elfelejtette belépési jelszavát?

    Ha elfelejtette a belépéséhez szükséges jelszavát, a bejelentkező ablakban kattintson az Elfelejtett jelszó hivatkozásra, majd adja meg email címét, és a képen látható számsorozatot, majd nyomja meg az Email küldése gombot! Ekkor egy emailt küldünk Önnek. Indítsa el levelező programját, nyissa meg a levelet, és kattintson rá a levélben küldött hivatkozásra, ahol megadhat egy új jelszót. A művelet sikeres végrehajtása után már csak az új jelszóval léphet be a webáruházba.

  • Dolgozók kezelése

    Viszonteladóinknak lehetőségük van arra, hogy dolgozóik egyedi azonosítóval lépjenek be webáruházunkba, így nyomon követhető, hogy melyik tételt melyik dolgozó helyezte a kosárba. A dolgozóhoz jogosultságokat rendelhetünk, amivel szabályozhatjuk, hogy mit tehet és mit nem a webáruházban.
    • Új dolgozó létrehozása

      Dolgozói azonosítót a személyes beállításokon belül a Dolgozó azonosítók menüpontban hozhat létre az Új dolgozó felvétele gombbal.

    • Dolgozó adatai

      Minden dolgozónak rendelkeznie kell egy egyedi azonosítóval, és egy teljes névvel, valamint egy jelszóval. A dolgozóhoz jogosultságokat rendelhet, de ezeket a későbbiekben módosíthatja.

    • Hogyan léphet be a dolgozó a webáruházba?

      A dolgozó ettől kezdve úgy léphet be a webáruházba, hogy az email cím rovatba az azonosító/emailcím adatot kell megadnia. Ha például Ön az email@postafiok.hu email címmel regisztrált a webáruházba, és a dolgozónak a Peti azonosítót adta, akkor a Peti/email@postafiok.hu felhasználó-névvel léphet be a dolgozó, és a saját jelszavával.

    • Dolgozó adatainak módosítása, törlése

      A dolgozó a személyes beállításai között módosíthatja később jelszavát, de elfelejtett jelszó miatt emlékeztető emailt nem kérhet. A regisztrációhoz kapcsolódó email címmel belépve Ön bármikor módosíthatja a dolgozója jelszavát, módosíthatja adatait a ceruza ikonra kattintva, illetve törölheti a dolgozót a felhasználók közül a kuka ikonnal.

  • Ügyfelek kezelése

    Viszonteladóink a webáruházban nem csupán az autók adatait menthetik el a garázsukba, de az ügyfeleik elérhetőségeit is, illetve az autókhoz megmondhatják azt is, hogy az melyik ügyfelüké.
    • Új ügyfél felvétele

      Az ügyfelek adatainak rögzítése az Ügyfelek menüpontban történik. Az Új ügyfél felvétele gombbal rögzíthet új adatokat (nevet, email címet, és telefonszámot) a Mentés gomb megnyomásával.

    • Ügyfél keresése

      A már meglévő ügyfelek listáját az Ügyfelek menuponton belül, az ügyfélkereső mezőbe történő gépeléssel, majd az Enter vagy a Keresés gomb megnyomásával tudja szűkíteni.

    • Ügyfelek adatai

      Az ügyfelek adatait bármikor módosíthatja a ceruza gombra kattintva, vagy a kuka ikonnal törölheti az ügyfelelet a nyilvántartásából. Ha az ügyfélhez már rendelt autót, az autó ikonra kattintva megtekintheti az ügyfél autóit a garázsban.

    • Ügyfél autóhoz rendelése

      Miután rögzítette ügyfelének adatait, a garázsban az autó adatlapján a Tulajdonos mezőben hozzárendelheti az autót.

  • Hol láthatja nagykereskedelmi beszerzési árait?

    Amennyiben Ön viszonteladónk, és nagykereskedelmi áron történő vásárlásra jogosult, a menüsorban egy % gombot is megjelenítünk Önnek, amelyre rákattintva megtekintheti a kapott engedményét és a beszerzési árát is. A % gombra történő ismételt kattintással elrejtheti a kedvezményes árakat. A rendszer megjegyzi, hogy milyen árakat nézett legutóbb, így a következő bejelentkezéskor már a kívánt módon mutatja Önnek.

  • Hogyan regisztrálhat a webáruházba?

    Miért van szükség regisztrációra? A webáruház egyes funkciói - például a garázs, a rendelés leadás, illetve viszonteladók esetén a nagykereskedelmi árak megtekintése, az ügyfélkezelés, és a dolgozói jogosultságok kezelése - csak akkor érhetők el, ha Ön már regisztrált felhasználónk, és be is jelentkezett a webáruházba, ugyanis csak így tudjuk egyértelműen beazonosítani Önt.

    Ha Ön még nem regisztrált webáruházunkba, kattintson a Regisztráció menüpontra, majd adja meg email címét, mobiltelefon számát, és adjon meg egy legalább 4 jegyű jelszót, amivel a későbbiekben beléphet az áruházba (a jelszó tartalmazhat betűket és számokat, akár vegyesen is).

    A Rendelkezik Ön Bárdi Autós vevőkóddal? kérdésre adott válaszától függően más-más adatot kell megadnia.

    Ha Önnek nincs Bárdi Autós vevőkódja, magánvásárló, válassza ki annak a kirendeltségünknek a nevét a legördíthető listából, ahol személyes átvétellel történő megrendelés esetén át szeretné venni a későbbiekben a megrendelt árut! A kiválasztott kirendeltség készletinformációit is megmutatjuk majd Önnek az alkatrészkeresés közben.

    Ha Ön vevőkóddal rendelkező viszonteladónk, meg kell adnia a vevőkódját, és azt a 10 betűs jelszót, amit a Bárdi DVD alkatrészkereső program regisztrációjához kapott tőlünk. Ezt a jelszót megtalálja annak a számlának a megjegyzés rovatában is, amelyen a DVD katalógus program licensz díját megvásárolta tőlünk. Vevőkódos vásárlóinktól nem kérünk kirendeltségre vonatkozó adatokat, hiszen rendszerünk a vevőkódja alapján már tudja, hogy Ön melyik kirendeltségünkhöz tartozik.

    Az általános szerződési feltételek elfogadása után gépelje be a képen látható számsorozatot (szóközök nélkül), majd kattintson a Regisztráció gombra!

  • Hogyan rendelheti meg a kiválasztott termékeket?

    A megrendelendő termékek összegyűjtése után kattintson a képernyő jobb felső sarkában lévő kosárra!

    Mielőtt véglegesíti a rendelését, módosíthatja a rendelendő mennyiségeket, vagy törölhet tételeket a kosárból a kuka ikonnal.

    Vannak olyan tűzveszélyes anyagok, vegyszerek, nagy terjedelmű, illetve túlsúlyos termékek, amelyeket nem kézbesíthetünk futárszolgálat útján, ezért ezeket csak személyes átvétellel rendelheti meg. Az ilyen termékeket egy áthúzott teherautó ikonnal jelöltük meg. Ha ilyen termékeket is szeretne rendelni, az Átvétel és fizetés módja gombra kattintás után csak a személyes átvétel opciót választhatja.

    Minden más estben természetesen futárszolgálattal kérheti az áru házhozszállítását, azonban ekkor - a vásárlás értékétől függően – szállítási többletköltséggel kell számoljon.

    Magánszemélyek esetében, ha a rendelés értéke meghaladja a 10 ezer Ft-os összeget, ilyenkor díjtalanul házhoz szállítjuk a megrendelést!
    Az aktuális szállítási költségeket és értékhatárokat megtekintheti, ha az egeret az információs ikon fölé húzza, továbbá folyamatosan kijelezzük a kosárban, hogy mekkora értékben érdemes még vásárolnia, ha az ingyenes házhoz szállítás lehetőségét szeretné kérni a rendelés leadásakor.

    Amennyiben Bárdi Autó klubtag pontjait is felhasználja a vásárlás során, és így a pontok felhasználása követően a korábbi 10 ezer Ft-os összeg feletti rendelés végösszege az értékhatár alá csökken, akkor is díjtalanul szállítjuk házhoz a termékeket, hisz a kosárban lévő termékek értékét vesszük alapul a számítások során.
    Ezt követően, meg kell adnia számlázási (és kiszállítással történő megrendelés esetén a szállítási) címét.

    Viszonteladóink a jelenleg is életben lévő megállapodás szerint kapják kirendeltségeinken keresztül a megrendelt árut.

    Az átvétel és fizetés módjának megadása után kattintson a Pénztár gombra! Itt egy összefoglaló képernyőn megtekintheti a rendelés tételeit, a választott szállítási és fizetési módot, a megadott számlázási és szállítási címét, illetve a fizetendő végösszeget.

    Ha a rendeléssel kapcsolatban üzenetet szeretne küldeni nekünk, a jobb alsó megjegyzés rovatba begépelve teheti meg azt. A bal alsó megjegyzés rovatban magának írhat emlékeztetőt, ez az információ nem kerül át a rendeléssel hozzánk!

    Ha minden adatot helyesnek talál, kattintson a Vásárlás véglegesítése gombra a képernyő jobb alsó részében!

    A megrendeléséről egy visszaigazoló emailben tájékoztatjuk Önt.

    2020. július 01-től minden belföldi vállalkozás részére kiállított számlán fel kell tűntetni a vevő adószámát is. Ha a leadott rendelésen az adószám nem került megadásra és a megrendelő nem magánszemély (azaz vállalkozás), akkor a rendelés feldolgozásakor, mielőtt még átadjuk a DPD-nek a csomagot, fel kell venni a kapcsolatot a megrendelővel és pótolni kell a hiányos adatokat, mely a megrendelés feldolgozása során érintett kirendeltség vagy a központ esetén a vevőszolgálat feladata.

  • Fizetési és szállítási feltételek

    Az árut személyes átvétellel, illetve kiszállítással rendelheti meg.

    Személyes átvétel választása esetén a regisztráció során Ön által kiválasztott kirendeltségünkön veheti át a megrendelt árut, a rendelés leadásakor visszaigazolt időponttól kezdődően. Ha a megrendelést követő egy héten belül nem veszi át a megrendelt árut, rendelését automatikusan törli rendszerünk.

    Magánszemélyek esetében, kiszállítással történő megrendelés esetén vásárlóinknak a DPD futárszolgálattal kézbesítjük az árut jellemzően másnapra, de legkésőbb a megrendelést követő két munkanapon belül, illetve a pontos szállítási határidő a kosárban a tételek mellett is megtalálható és a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

    Viszonteladóink esetében, kiszállítással történő megrendelés esetén a kirendeltséggel történő megállapodás szerinti napon és időben kapják az árut.

    Kizárólag belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni kiszállítással. A kiszállítás díja a megrendelés értékétől függően csökken, amit az alábbi táblázatban foglaltunk össze:

    Rendelés összértéke Szállítási költség
    0 – 9.999 Forint értékű rendelés esetén 1.990 forint
    10.000 Forint feletti rendelés esetén ingyenes

  • Mit jelent és miért előnyös személyes átvétel?

    A Bárdi Autó Kirendeltségein személyes áruátvétellel történő vásárlás esetén a kirendeltségeinken dolgozó magasan képzett kollégáink teljes szakértelme a rendelkezésére áll, így Ön biztos lehet benne, hogy azt kapja majd, amire valóban szüksége van. Felesleges költségek, téves rendelések nélkül.

    Kollégáink javarészt autószerelő végzettséggel és gyakorlattal rendelkeznek, így minden szakmai kérdésére is választ tudnak adni, ezzel is segítve Önt a legmegfelelőbb és leginkább költséghatékony megoldás megtalálásában. Amennyiben szakmai segítségre van szüksége, kérjük hívja a 1415-ös ingyenes zöldszámunkat, ahol szakértő kollégáink segítenek Önnek a helyes alkatrész, kenőanyag, szerszám stb. kiválasztásában!

  • Hol tud érdeklődni kiszállítással rendelt csomagja után?

    Amennyiben a kiválasztott terméket futárszolgálattal kérte házhoz szállítani, úgy azt logisztikai partnerünk a DPD Hungária Kft. (www.dpd.com/hu) fogja Önnek kézbesíteni.

    A Bárdi Autó Zrt. futár partnere a DPD Hungária Kft. az előző nap 15:00-ig leadott megrendeléseket a következő munkanapon kézbesíti. A kiszállítás várható időpontjáról, valamint az esetleges utánvét összegéről a regisztráció során Ön által megadott mobiltelefonszámra SMS-t, az e-mail címre e-mailt küldenek. Az értesítésekben szerepelni fog, hogy amennyiben a kézbesítés előre jelzett időpontja vagy a megadott cím nem felel meg Önnek, akkor azt hogyan tudja módosítani.

  • Mit tegyen, ha nem jó az alkatrész az autóhoz, amit rendelt, vagy többet rendelt a kelleténél?

    Amennyiben bármilyen okból nem kerül felhasználásra a megvásárolt termék, úgy azt 14 napon belül visszaküldheti nekünk és a vételárat visszatérítjük Önnek. Részleteket az ÁSZF-ben találhat. Az áru visszajuttatása a vásárlásával megegyező módon történhet: ha futárszolgálattal vásárolta, akkor futárral kell visszaküldenie a következő címre:

    Bárdi Autó Zrt. Webáruház
    1089 Budapest, Orczy út 44-46.

    Amennyiben személyes átvétellel vásárolta, úgy a vásárlás helyére kell a visszárut személyesen visszavinni.

  • Milyen módon fizetheti a megrendelt árut?

    A rendelés leadásakor két fizetési mód közül választhat, a megjelölt szállítási módtól függően. Amennyiben az árut kiszállítással kéri, választhatja az készpénzzel történő utánvétet, vagy a Budapest Bank által biztosított biztonságos online bankkártyás fizetést.

    Ha személyesen veszi át a megrendelt árut, a webáruházban csak a készpénzes fizetési módot választhatja, azonban minden kirendeltségünk rendelkezik bankkártya leolvasó berendezéssel, így az üzletben kérheti a bankkártyás fizetési lehetőséget is.

    Viszonteladóinknak, amennyiben rendelkeznek átutalási szerződéssel, a számlát annak megfelelően fogják kiállítani kirendeltségeink.

  • Tudnivalók az online bankkártyás fizetésről

    A Bárdi Autó webáruház a Budapest Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak.
    A Bárdi Autó webáruház kizárólag a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Budapest Bank pedig a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Bárdi Autó webáruház nem értesül, azokat csak a Budapest Bank érheti el.

    A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Bárdi Autó webshop oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

    Elfogadott kártyák
    A Budapest Bank internetes fizetési rendszere

    • a Mastercard/Maestro,
    • a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát,
    • valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

    A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Budapest Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével.

    Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Bárdi Autó webshop oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja, a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

    Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

  • Hogyan küldhet vissza terméket?

    Interneten keresztül történt vásárlásától tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. Ebben az esetben a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatérítjük Önnek. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vevőt terhelik.

    A Bárdi Autó kizárólag sérülésmentes, nem károsodott termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. Kérjük, hogy a terméket lehetőleg eredeti csomagolásban küldje vissza.

    Pénzvisszafizetés kizárólag személyesen, vagy banki átutalással történik. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

    Az árucseréről, illetve a megrendeléstől történő elállásról az Általános szerződési feltételekben olvashat.

    Amennyiben árut küld vissza részünkre, kérjük, hogy pontosan töltse ki visszáru kísérő űrlapunkat, és az áruval együtt azt is juttassa el hozzánk. Garanciális igény érvényesítéséhez a gördülékeny ügyintézés érdekében, kérjük, töltse ki a garanciális jegyzőkönyvet is, és azt is küldje el részünkre!

  • Van garancia a webshopban megrendelt termékekre?

    Természetesen, a személyes átvétellel és kiszállítással megrendelt termékekre ugyanazok a garanciális feltételek érvényesek. A garanciális feltételekről információs füzetünkből tájékozódhat.

  • Elküldött rendelések

    Korábbi rendeléseit megtekintheti a rendelések menüpont alatt. A rendelés részleteinél látható a saját célra hagyott megjegyzés, az átvétel, fizetés módja, és még sok más rendeléshez köthető információ. Viszonteladóink itt is megtekinthetik a rendelés leadásakor érvényes kedvezményes árukat.

    • Keresés a rendelések között

      Kereshet módosítás ideje alapján, vagy szabad szavasan, szóközökkel elválasztva márka, megnevezés, esetleg cikkszám alapján is. Autó adatok, vagy ügyfél neve alapján is szűkítheti a találati listát, ha társította őket egy-egy rendeléstételéhez.

  • Számlák, szállítólevelek letöltése

    Rendeléseiről kiállított számláit, szállítóleveleit megtekintheti, és letöltheti a rendelések menüpontban, a Számlák letöltése almenü alatt.

    • Számlák, szállítólevelek exportálása

      Az időszak kijelölése után, ha rákattintott a Számlák, vagy Szállítólevelek letöltése gombra, ha rákattint a tételekre, részletezheti azokat, vagy kiválasztva exportálhatja is őket. Eldöntheti, hogy csak a fejlécet, vagy tételesen exportál.

  • Letölthető dokumentumok

    A webáruház használatára, megrendelésre, garanciára, szállításra, fizetésre, elállásra, illetve árucse-rére vonatkozó feltételekről az Általános szerződési feltételekben olvashat.

    Áru visszaküldésekor pontosan töltse ki visszáru kísérő űrlapunkat, és az áruval együtt azt is juttassa el hozzánk.

    Garanciális igény érvényesítéséhez a gördülékeny ügyintézés érdekében, kérjük, töltse ki a garanciális jegyzőkönyvet is, és azt is küldje el részünkre! A garanciális feltételekről információs füzetünkből tájékozódhat.

  • Fékbetét, féktárcsa ára hány darabra vonatkozik, hányat kell belőle rendelni?

    A féktárcsák ára 1 darabra vonatkoznak. Szinte kivétel nélkül párban cserélik őket (az első kettőt, és/vagy a hátsó kettőt) ezért 2 darabot kell rendeljen ezekből.

    A fékbetétek és fékpofák készletben vannak, tehát tengelyenként 1 darabot kell rendelnie belőle.

    Például egy első fék felújításakor 2 db féktárcsát és 1 db fékbetét garnitúrát kell rendelnie.

  • A lengéscsillapító ára hány darabra vonatkozik, hányat kell belőle rendelni?

    A lengéscsillapítók ára 1 darabra vonatkoznak. jellemzően párban cserélik őket (az első kettőt, és/vagy a hátsó kettőt) ezért 2 darabot kell rendeljen ezekből.